uNgKaPaN

HiDuP iNi pErLuKaN pEngOrBaNaN,
PeNgOrBaNaN MeMeRlUkAn PeRjUanGaN,
PeRjUaNGaN mEmErLUkAn KEtAbaHaN,
KeTaBaHan mEmErLukAn kEnYaKiNaN,
KenYaKiNaN mEMeRLUkaN kEjAYAaN,
KeJaYaAn pula mEnEnTuKaN KeBaHaGIaN

Sunday, July 17, 2011

BuKan SenAnG BagiKu....



air mataku mengalir tanpa henti....sebak di dada hanya Allah sahaja yang tahu....ingin mengadu pada yang memahami,aku buntu....serabut....aku hanya melepaskan segalanya dengan air mata.... sungguh berat rasanya kepala aku..aku tidak mampu lagi uutuk memikirkan apa yang terbaik untukku....aku hanya mampu berserah....

bagiku perasaan untuk memcuba semakin membuak2x....namun,halangan yang ada di depan mata ku tidak mampu untuk ku tempuh~~~~

"YA ALLAH.....segalanya aku serah padamu
andai kata niat percubaan itu adalah masa depan aku,ENGKAU lembutkanlah hatinya...andai kata keputusanku yang lepas itu adalah yang terbaik untukku,ENGKAU lembutkanlah hatiku,ENGKAU tenangkanlah hatiku YA ALLAH... aku dalam keadaan lemah YA ALLAH....
sesunggunhnya ENGKAU MAHA MENGETAHUI dan MAHA BERKUASA"

No comments:

Post a Comment