uNgKaPaN

HiDuP iNi pErLuKaN pEngOrBaNaN,
PeNgOrBaNaN MeMeRlUkAn PeRjUanGaN,
PeRjUaNGaN mEmErLUkAn KEtAbaHaN,
KeTaBaHan mEmErLukAn kEnYaKiNaN,
KenYaKiNaN mEMeRLUkaN kEjAYAaN,
KeJaYaAn pula mEnEnTuKaN KeBaHaGIaN

Monday, November 1, 2010

HaTiKu


Dear hatiku,

Hatiku mula berkata2x…..sakit hatiku bukan bermakna aku berdendam dengan sesiapa…namun hatiku sakit bila apa yang aku harapkan selama ini berkubur….

Aku sedar..aku hanyalah insan biasa yang banyak kelemahan….namun aku tetap berdoa,ku pohon apa yang berlaku ini ada hikmahnya…..

Dear hatiku,

Semalam aku sudah membuat segala keputusan yang selama ini aku tangguhkan….

Keputusan ini perlu aku lakukan coz demi menjaga hatiku ini….bukan mudah untuk ku membuat keputusan nie…tapi untuk mengelakkan dari hati ini berdarah kembali…

Dear hatiku,

Ya Allah..aku memohon,Kau berilah ak

u ketenangan….jauh dari kesesakan….sakit hati ini bila kesesakan yang melanda….ya Allah..aku memohon,keputusan yang aku lakukan ini adalah satu keputusan yang Engkau redhai ya Allah….

1 comment:

  1. kpd empunya hati :
    " jgn sedey2x.... klu ko keliru.. slmt beristikhrh...haha" x per, Tuhan tau apa yang terbaik utk hambaNya..

    ReplyDelete