uNgKaPaN

HiDuP iNi pErLuKaN pEngOrBaNaN,
PeNgOrBaNaN MeMeRlUkAn PeRjUanGaN,
PeRjUaNGaN mEmErLUkAn KEtAbaHaN,
KeTaBaHan mEmErLukAn kEnYaKiNaN,
KenYaKiNaN mEMeRLUkaN kEjAYAaN,
KeJaYaAn pula mEnEnTuKaN KeBaHaGIaN

Sunday, November 14, 2010

tRaVeL





ke mana la plk cik jiha nak pegi nie????
sajer jer wat entry mcm 2....

mmg cik najihah nie nak travel,tapi,travel nie selalu gak arr wat klu dah namanya stdnt...xtipu...mmg akan wat bagi stdnt2x yang blajar jauh mcm cik jiha nie...hihi...

walaupown nak balek travel nie guna fulus yang agak bnyak & ada gak arr bahayayer,tapi cik najihah nie ttap nk travel gak....berani tak berani cik jiha nie???hihi

nak dipendekkan citer,sbrnanya travel yang dimaksudkan oleh cik jiha nie ialah....jeng..jeng... balek kampungla...haha...

Rumahku SyurgaKu....

xkesahlah mahal ker murah ker ada bahaya ker,cik najihah ttap nak balek gak...hahha
windu sgt2x ngn parents...hihi

thks pada yang sudi antar cik jiha balek....
nie classmate cik jiha yang antar ktwang ker terminal seblum memulakan tRaVeL...

nie kawan cik jiha yang nak ikot g tRaVeL gak....tapi ktwang g destinasi yang berbeza...


nie member cik jiha yang memberi kejutan yang besar kat cik jiha...
tibe2x muncul kat terminal...mmg beri kejutanla...ape2x pown thks arr sudi dtg n antar cik jiha balek...terharu....

2 comments:

  1. amboi cik gha..dah cantik blog awak...hehehe
    asal muka ikhwan besar mak koo..gmbr kami kecik2 je..hahaha..tp ak suke gmbr ak sorg tue..heheh..
    nway,selamat hari raya korban cik gha.syg kamu =)

    ReplyDelete
  2. sajer nk promote ikhwan...hahha

    ReplyDelete