uNgKaPaN

HiDuP iNi pErLuKaN pEngOrBaNaN,
PeNgOrBaNaN MeMeRlUkAn PeRjUanGaN,
PeRjUaNGaN mEmErLUkAn KEtAbaHaN,
KeTaBaHan mEmErLukAn kEnYaKiNaN,
KenYaKiNaN mEMeRLUkaN kEjAYAaN,
KeJaYaAn pula mEnEnTuKaN KeBaHaGIaN

Sunday, August 14, 2011

KeRiNdUaN mEnErpa


aku mula merindui segala kenangan yang telah aku lalui selama ini...begitu indah saat2x itu....
mungkin ketika berlakunya kenangan itu,aku mengadu kepenatan atau sebagainya....
tapi,selepas apa yang berlaku,terasa ingin mengulanginya......

kemanisan sebuah kerinduan diibaratkan seperti manisnya madu...begitu manis rasanya Allah ciptakan...seandainya semua manusia tahu kelebihan makan madu,pasti mereka akan mengamalkannya....

ia sama sepertiku.....
seandainya aku diberi kesempatan lagi,aku ingin mengulangi segalanya....ya Allah.....

namun aku alpa.....
mendambakan kenangan sesama manusia akan menimpa kesakitan jiwa....
sepatutnya aku lebih mendambakan kasih sayang daripada Allah....kasih sayang Allah adalah kekal selamnya...bahkan mampu memberikan kasih sayang yang abadi.....MasyaAllah~~~


No comments:

Post a Comment