uNgKaPaN

HiDuP iNi pErLuKaN pEngOrBaNaN,
PeNgOrBaNaN MeMeRlUkAn PeRjUanGaN,
PeRjUaNGaN mEmErLUkAn KEtAbaHaN,
KeTaBaHan mEmErLukAn kEnYaKiNaN,
KenYaKiNaN mEMeRLUkaN kEjAYAaN,
KeJaYaAn pula mEnEnTuKaN KeBaHaGIaN

Sunday, June 26, 2011

aDik...

anak buah ku~~~ abg luqman

assalamu'alaikum....

adik???aku mane ada adik....aku la adik...kan kan kan..... 2 hari cukup memberikan aku satu pgalaman yang indah dan satu perasaan yang senang dalam diri aku....sebelum nie aku xpenah ada perasaan mcm nie....

sebelum nie aku rasa untung sangat aku adalah adik...tp,sekarang aku teringin mempunyai adik...

aku mengaggap ank buah aku 2 sebagai adik aku....bile dy tido atas riba aku,tibe2x ada perasaan aneh dlm diri aku nie...terasa yang aku ada adik sendiri....

alhamdulillah...aku penah merasai perasaan itu.....

~~kerja aku waktu abg luqman tido~~~


pada sesiapa yang mempunyai adik,anda bertuah,,,sayangilah adik anda~~~~


No comments:

Post a Comment