uNgKaPaN

HiDuP iNi pErLuKaN pEngOrBaNaN,
PeNgOrBaNaN MeMeRlUkAn PeRjUanGaN,
PeRjUaNGaN mEmErLUkAn KEtAbaHaN,
KeTaBaHan mEmErLukAn kEnYaKiNaN,
KenYaKiNaN mEMeRLUkaN kEjAYAaN,
KeJaYaAn pula mEnEnTuKaN KeBaHaGIaN

Monday, January 30, 2012

KonVokeSyeN

الحمد الله
itu saja yang mampu ku ucapkan.....aku bersyukur dapat gak aku pakai jubah konvo..& keputusan ku.....hehe
dan bersyukur gak aku sebab diberi kesempatan untuk bertemu kawan2x yang lain...
miss so much!!!!
nie gelagat kitaowang waktu nk konvo....yang penting,kitaowang suker klik klik snap snap PICTURE!!!hehe




My Day.....
Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA)

kat homestay bergambar dulu
hehe


alhamdulillah.......
bersyukurku padaMu Ya Allah.....


ngan family yang hadir.......
thks a lot
LOVE U ALL!!!!

k.nad, munirah, masyitah & afaf
cunnnnnn!!!

keluarga muslimat dakwah

klik klik
snap snap!!!

mcm glamor jer....
hehe

k.ecah & k.atieh yang sudi ucap tahniah n suntikan semangat

nizam, adam & munir
(classmate)

wana, amirah, wawan & shida
ceria jer dyowang nie....hehe

siska, aishah & k.nad
penuh kecerian

adib & adam again
haha

wana & saya
manja jer...hehe

shida & k.tiqah
best FRenzz

amirah & aishah
tersusun senyuman


k.nad & k.nana
comel jaaaaa


syaza & wawan
closed frenzzz

k.nana & k.hana
ayu jaaaa

saya & aishah
terbaikkkkk
haha

naniey & saya
mcm artis plak
haha


saya & k.tikah
orang terakhir saya bergambar
sedeyyyyyy


adam, nizam & adib
------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment