uNgKaPaN

HiDuP iNi pErLuKaN pEngOrBaNaN,
PeNgOrBaNaN MeMeRlUkAn PeRjUanGaN,
PeRjUaNGaN mEmErLUkAn KEtAbaHaN,
KeTaBaHan mEmErLukAn kEnYaKiNaN,
KenYaKiNaN mEMeRLUkaN kEjAYAaN,
KeJaYaAn pula mEnEnTuKaN KeBaHaGIaN

Sunday, May 22, 2011

BukaN MiLikKu




bukan milikku maksudnya bukan hak kita la kan?????
nak kata sedih,bukan milik kita....
tapi,kadang2x, dalam diri nie,ada la siket perasaan mengharap sesuatu daripada owang laen...huhu

BerMulaNya cerita.....

saya sayang sangat kat seowang kawan saya nie....dah lama xwujud sayang sangat pada seowang kawan.....
sebab sebelum ini langung xdihargai....kata kawan sampai bila2x.....
tup...tup...hilang.....STRESS!!!!
aku sayang dia bukan bermaksud aku ingin memiliki dia....just kawan baek...agy pown dia pmpuan...


kadang2x susah plk nk cari kawan yang boleh berkongsi suka & duka....
ermmmm.......

kalau aku sowang jer yang kata yang dia kawan baek aku,pow xjd gak klu dy kata aku nie kawan biasa dy jer..huhu

xpela....just nk luahkan jer..kadang2x apa yang kita harapkan bukanlah yang terbaek untuk kita....

BUT......

aku skg ada keluarga baru.....seronok sangat bila mengenangkan ukhwah antara KAMI.....






No comments:

Post a Comment