uNgKaPaN

HiDuP iNi pErLuKaN pEngOrBaNaN,
PeNgOrBaNaN MeMeRlUkAn PeRjUanGaN,
PeRjUaNGaN mEmErLUkAn KEtAbaHaN,
KeTaBaHan mEmErLukAn kEnYaKiNaN,
KenYaKiNaN mEMeRLUkaN kEjAYAaN,
KeJaYaAn pula mEnEnTuKaN KeBaHaGIaN

Thursday, December 23, 2010

aKu dan MeReKa...

Kita Adalah Serupa tapi KAMI FIREFOX!!!

itulah hanya tinggal kenangan AKU dan MEREKA....
mesti pembaca pelik,apa nie????citer aper nie????tapi itulah kenangan yang aku sendiri tak sangka yang aku akan cipta kenangan bersama mereka....

kenangan ini bermula dengan menyertai satu kem iaitu
Kursus Asas Fasilitator di Sekayu,Terengganu...
mula2x aku dihadapkan dgn pelbagai masalah sebelum bermulanya perjalanan ke Sekayu....
tapi...
bila sampai sahaja di sana,masyaAllah....manisnya sebuah kenangan...btol kata orang,nak rasa manisnya sebuah kenangan apabila ia bermula dengan kepayahan....
aku sebagai fasi dalam kem tersebut & aku ditugaskan untuk menjadi fasi dalam kumpulan warna 'oren' pada mulanya...

t-shirt kuning,biru(bertudung)n aku adlah fasi


di situlah bermulanya perkenalan kami...
bermacam2x aku fikir mengenai mereka....
namun,alhamdulillah....bersama mereka memberi satu kenangan manis....


lagu tema kami
"every where we go....
people want to know....
who we are....
the soldier of Allah....
mighty mighty takbir....
Allahuakhbar.....
you you you you & you
kita adalah sama....
tapi kami.....
FIREFOX....."

ciptaan kami


semoga ukhwah kami berkekalan walaopown kami berbeza tmpat tinggal n cos....

No comments:

Post a Comment